Перейти к содержанию
Igor.ua

Поїздка в Водяники

Рекомендуемые сообщения

Я новачок в сноубордингу планую поїздку до Водяників, сам з Херсона, але не проти зібратись десь в Одесі чи Миколаєві, можливо навіть в Дніпропетровську. Хочу зїздити на 3-4 дні, буду радий компанії. Всі пропозиції і питання в лс.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

4 дня в Водяниках = 1292415665_homer_facepalm.jpg

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Та я в принципі хочу навчитись кататись, не всі ж такі боси як ти. Тим більше там хороші траси і ціни, не обов язково показувати який ти кеп.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Та я в принципі хочу навчитись кататись, не всі ж такі боси як ти. Тим більше там хороші траси і ціни, не обов язково показувати який ти кеп.

трасы?

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Тогда на протас приедь еще, что уж там.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

едь на буковель, сдались тебе те водяныки на 4 дня.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты

Ну на Буковель я думав поїхати десь після НГ, ну я почитав інфу і вибрав Водяники оскільки здається норм траси для новичків, ну 4 дні це максимум можливо зїзджу на вихідні, а до Буку не має зараз часу добиратись + Водяники економніший варіант, а я новичок мені крутих трас не потрібно. Хоча якщо у вас є якісь пропозиції щоб недалеко від півдня України то пишіть, а то в Карпати добу добиратись тільки.

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Тогда на протас приедь еще, что уж там.
Ну в Києві з житлом туго, та й хавка дорога, якщо ти нагодуєш і даси дах то приїду)))

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на другие сайты
Ну в Києві з житлом туго, та й хавка дорога, якщо ти нагодуєш і даси дах то приїду)))