Перейти к содержанию

erint

Сноубордист
  • Публикаций

    464
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    10

erint стал победителем дня 1 февраля 2018

erint имел наиболее популярный контент!

Репутация

81 Снёрф

Информация о erint

  • Звание
    PRO-бордер
  • День рождения 03/23/1984

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Irpeń-Kijow
  • Сколько лет катаешься
    не помню...
  • Борд
    Rossi 155
  • Крепления
    union force, rom shift
  • Ботинки
    salomon

Посетители профиля

2719 просмотров профиля
  1. а никто не пользовался данной страховой для горнолыжки? https://erv.ua/ мы страховались в ней када в турцию ездили на майские, ибо было позитивное решение страховой с подругой када была в турции (язва открылась )
  2. был страховой случай в марте 2014 в словакии в липтовском микулаше страховка была PRO100 вывих с растяжением голеностоп. такси, рентген, бандаж. мазь - 80 евро итого. ассистанс типа сказали соберите чеки и тут в киеве отдадите. бо онлайн у них там никого. В киеве вернули- единственный минус, по курсу нацбанка-а тогда как раз как все помним жопа полная с курсом была.
  3. а шо если покрасить краской для ткани?
  4. может кто-то восстанавливал себе, приводил до нормального внешнего вида...поделитесь советом
  5. ну на ночные у них есть трансфер от метро
  6. erint

    Конское Гудаури

    видос норм) жаль отчета нет)
  7. взято с дружественного форума скиер: вот вам сервис быковеля З Новим роком всіх лижників ! Мушу поділитися неприємною для всіх нас новиною ,яка шокувала мене днями на схилах Буковелю . Зібрались з колегами днями покатитись. Те, що каталка була ніяка - це одна справа, шок викликало блокування абонемента у колеги під обід на дальніх трасах . В касі кажуть - йдіть у кризовий центр, іменно йдіть, в лижних черевиках, лижі та палиці на плече і йдіть. Машина наша була біля 1-го витягу, підятися на лижах вверх, щоби спуститись по схилу - не пропускає турнікет.А це кілька км. Йду за компанію, тому що кататись самому не комфортно. Не пройшло і 2-х годин як дойшли. Запитуємо в хлопчини (напевно в новоспеченого працівника) кризового центру - хто заблокував картку. Відповідь пошукайте з торця будинку, або ще десь в окрузі. Йдемо,питаємо - всюди нас не ждуть,йдіть знову ж таки в кризовий центр. Ще раз в різкішій формі цікавимося -хто заблокував абонемент. Накінець, від того ж хлопчини, чуємо невиразне -я !!!! Причина ? По цьому абонементу (уточню - звичайний абонемент, на дні, придбаний роки три тому, а перший раз скористались тільки в грудні 2017, другий раз в середині січня 2018 ) каталася людина в іншій куртці ,шоломі і т.п. . Оце і весь аргумент,який дає привід для того , щоб заблокувати абонемент при посадці на витяг , припустимо на 11,16,8,15 , тобто дальніх трасах , заставити людину пішки,в лижному спорядженні йти декілька кілометрів до 2-го витягу, де тебе безрезультатно поганяють ще по кругу якийсь час і в кінці-кінців бел-бой вам скаже на всі ваші аргументи - в мене таке розпорядження начальства - і все. Він немає ані повноважень, ані бажання приймати рішення . Він тільки блокує,блокує,блокує…. Результат - абонемент заблоковано, день катання перепоганено. Варіанти вирішення - ви доказуєте ,що це були саме ви , або ж хтось із вашої сімї (для цього, як вивилось,потрібно мати з собою фото з того дня катання, коли вас попереднього разу зняла камера - який це день невідомо ,а курток ви можете мати декілька (легку, теплу і т.д , а ще напевно паспорта членів родини, фото з попередніх їх каталок і ваші свідоцтво про народження, одруження,для випадку коли попереднього разу каталась ваша дружина, дитина…..коротше кажучи,беріть з собою всі документи, які є в сімї вдома - не промахнетесь. І так кожної поїздки !!!!! Другий варіант вирішення проблеми - нікому не йти до бел-боя,а зібратися з такими як ви і -заблокувати … їх роботу шляхом перекриття доступу до , припустимо 2-го витягу. Як вже одного разу показала практика(при непропуску в лижників по абонементах серії ВСЕF, хоча на них було чорним по білому написано - до 1.01..) цей варіант набагато ефективніший !!! Постфактум порозмірковуємо над логічністю блокування абонементів, а потім над їх законністю. Швидше за все, ініціатори рішень про блокування абонементів переслідували ціль перекрити надання комерційними структурами (прокати,готелі і т.п....) скі-пасів на прокат. По факту таке мало місце бути, але, маленьке але….Вказані структури з 2017 не мають можливості купувати абонементи у дилерів чи в касі, де теж продавали звичайні абонементи та поповнення до клубних карток практично без обмежень кількості. І перших, і других не цікавив, і не мав би цікавити, як покупець буде використовувати скі-паси . Це функція інших служб, зокрема охорони і т.п. Контроль на турнікетах практично тоді не провадився. Закуплені комерційними структурами раніше- 2016 році, швидше за все в тому ж 2016 і були використані. Тоді виходить,що боряться не з ними, а з пересічними лижниками - жодна з комерційних структур не маринувала б абонементи, куплені 3-5 і навіть 10 років тому, а саме такі картки блокуються. В когось за десять років використано 5 днів з десяти чи 50підйомів зі ста . Тобто версія про надання таких карток комусь на прокат за гроші не витримує найменшої критики. Передавання в межах сімї звичайно було і є , ніхто вдома не заморочувався підписувати картки - це тата, це мами і т.п. , тим більше сьогодні тато повен сил і катається з 8-ї ранку до 20-ї вечера, а завтра в нього похмілля і він бере картку на спуски,щоб зробити 2-3 символічні спуски. Тим паче в цьому випадку не йдеться про перепродаж . Люди, купивши абонементи 3-5 чи 10 років тому безпроцентно кредитували курорт Буковель на досить значний період часу, а в результаті отримали геморой на свою ж задницю. І в тому , що комлекс весь цей час розвивався є також і їх значний вклад, а можливо без них Буковель би не відбувся як такий - що таке ГК без пересічних лижників ? Хочете боротися з перепродажею - боріться !!!! Але з тими хто перепродує , а не з тими, хто не має до перепродажі найменшого відношення ! Боріться,але ретельно обдумайте наслідки, включіть логіку і не робіть поспішні,необдумані кроки. Перевірте, для прикладу, як часто карточку використовують (3-4 рази за сезон чи щоденно), згадайте , що всі абонементи, окрім клубних карт, продані в попередні роки не мали привязки до персональних даних і намагання зараз, без згоди клієнта зазначу-(письмової) постфактум в примусовому порядку отримати доступ до персональних даних особи - це порушення Закону України, за який передбачена кримінальна відповідальність.Поцікавтесь, в решті решт, досвідом європейських курортів - персоніфікація має місце лише для сезонних абонементів і при покупці більше 10 днів катання на сезон (іменно на сезон, а не до повного використання як у нас). Також там, навіть при блокуванні скі-паса, всі питання вирішуються тут же на місці посадки , а не за кілька км ,куди добиратися потрібно пішки і далеко не факт, що аргументи клієнта будуть почуті. Це притому, що катання - задоволення не дешеве. А умудритись при цьому ще й одним необдуманим рішенням створити проблеми пересічним лижникам - перебір. Репутаційні втрати можуть виявитися набагато вагомішими за позитивний, для адміністрації, ефект від даного рішення! Маю надію, що рішення по блокуванню куплених 3-5-10 років тому абонементів було прийняте з благими намірами, але по факту, виходить воно, мягко кажучи, некоректним. Нові скі-паси 2017 року і в подальшому привязуйте до персональних даних, виключно за взаємною згодою продавця і покупця, якщо така згода буде, а застосування нововведень до старих постфактум - є недоречним. Р.s. Перечитайте ще раз уважно пункти договорів : 2008-2011р.р. Жодних пунктів про ідентифікацію (привязку картки до конкретної особи) 2012-2014р.р. п.10.3. говорить : Продавець, здійснюючи продаж абонементів Клієнтам, виключно за згодою останніх, має право на обробку персональних даних Клієнта,шляхом внесення даних про особу Клієнта та номер абонемента до електронних анкет. 2015р. чітко прописано випадки , які приводять до блокування абонементів:п.7.1.1..\ 7.1.2.\ 7.1.3. - некоректна поведінка на схилах чи витягах (ситуації ,які приводять до травмування людей чи поломки витягів).І все !!!!! Ідентифікація стосується виключно клубних карт п.10 вказує на заборону перепродажу скі-пасів (передача абонемента в межах сімї , апріорі, продажем не являється).
  8. erint

    Цахкадзор. Армения.

    отличный видос!)
  9. ТАК А РАЗВЕ С алматы зимой нормально можно добраться в каракол? вроде как дорога там зимой стает метрво
  10. erint

    ГК Гвоздов

    че там на завтра? планируетс у них там Крещение, водоплавание и т.д)? болото ж есть рядом
  11. господа, а кто-то отдыхал там летом? вообще интересует работают ли там какие то коттеджи летом?
  12. до заднего места эти заявы. сколько у хороших людей воровали велы, доски, стаф - люди самостоятельно приводили их в участки а мусорам срать. и впрокуратуру дальше и авакову... чуваки...им все равно. Разве что ради популизма могут еще кого-топ еред камерами типа посдаить .и усэ. тут только вариант ломать ноги и руки. увы. самосуд и все. по-другому никак. второй же вариант - хватит верить в честнось людей. все. майдан прошел . успокойтесь. если пересылка, то только наложкой. и если предоплата . то только на стоимость доставки . а это до 100 грн. Больше ни при каких условиях не платить ни переводить ничего. Ну и обязателньо, смотрите товар прежде тем как платить деньги за него
  13. erint

    Вонь На Драгобрате

    речь о трансфере идет только та что у населения доходы очень упали, а пацанчеги на уазах газенвагенах и трансферах продолжают зарабатывать эквивалент как и раньше
  14. erint

    Грузия. Гудаури. 2015.

    Хм) скоко людей сток и мнений На гудаури.ру почитайте отзыв как сломалась первая очередь и администрация сказала шо будет автобус на вторую очередь В реале них не было и чуваку ещё нагрубили Потом подруга катала 2 недели там, стоимость на жильё подняли по сравнению с прошлогодней цен ой Жили в доме Бурджанадзе. И кстате, чего вы решили шо руководство Карпат или голосеева не каталога за бугром?? Просто пипл итак хавает .нах менять?? Тут можно только наказывать деньгой и все Т.е. не ехать к ним Или вот Кличко. Всю жизнь прожил в Европе А транспорт у нас как был в Зимбабве так и остался. Так шо опыт нихера не значит.
×